predavanja in izobraževanja

predavanja in izobraževanja

PREDAVANJA in IZOBRAŽEVANJA za starše, vrtce in šole

Predstavitveno predavanje » THE GREENSPAN FLOORTIME APPROACH® «

Dr. Stanley I. Greenspan je funkcionalni čustveni razvoj razdelil na 16 stopenj, ki pokrivajo človekov razvoj od rojstva pa vse do obdobja pozne starosti. V prav vsakem starostnem obdobju lahko usvojimo določeno čustveno kompetenco, saj čustva poganjajo naše delovanje v vsakdanjem življenju, s tem pa tudi naše učenje in odzivanje. FLOORTIME predstavlja hkrati celostno podporo otrokovemu razvoju (ponavljajoči čustveni izbruhi, nasilje, čustvena zavrtost, težave s socializacijo), kot tudi terapevtsko intervencijo (motnje avtističnega spektra, ADD in ADHD, govorno-jezikovni zaostanek, težave v senzornem procesiranju in motoriki), ki otroka ocenjuje na razvojni stopnji, na kateri se nahaja, in ga spodbuja, da se čustveno in intelektualno pomika navzgor po razvojni lestvi.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Greenspanovo drevo učenja
Kako gledati na otroka kot posameznika z individualnimi značilnostmi?
• Igralne in razvojne terapevtske tehnike
• Q&A

PREDAVANJA IN IZOBRAŽEVANJA ZA STARŠE, VRTCE IN ŠOLE
Predava Eva Koprivšek, mag. zakonskih in družinskih študij, FLOORTIME terapevtka za otroke in mladostnike, FLOORTIME coachinja za starše in strokovne delavce
  • za ponudbo nas kontaktirajte
kontakt

Predstavitveno predavanje » THE GREENSPAN FLOORTIME APPROACH® «

Dr. Stanley I. Greenspan je funkcionalni čustveni razvoj razdelil na 16 stopenj, ki pokrivajo človekov razvoj od rojstva pa vse do obdobja pozne starosti. V prav vsakem starostnem obdobju lahko usvojimo določeno čustveno kompetenco, saj čustva poganjajo naše delovanje v vsakdanjem življenju, s tem pa tudi naše učenje in odzivanje. FLOORTIME predstavlja hkrati celostno podporo otrokovemu razvoju (ponavljajoči čustveni izbruhi, nasilje, čustvena zavrtost, težave s socializacijo), kot tudi terapevtsko intervencijo (motnje avtističnega spektra, ADD in ADHD, govorno-jezikovni zaostanek, težave v senzornem procesiranju in motoriki), ki otroka ocenjuje na razvojni stopnji, na kateri se nahaja, in ga spodbuja, da se čustveno in intelektualno pomika navzgor po razvojni lestvi.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Greenspanovo drevo učenja
• Kako gledati na otroka kot posameznika z individualnimi značilnostmi?
• Igralne in razvojne terapevtske tehnike
• Q&A

Izobraževanje » THE GREENSPAN FLOORTIME APPROACH® – CELOSTNA PODPORA OTROKOVEMU RAZVOJU «

Kako čustvujejo naši otroci in mladostniki? Ali znamo prepoznati čustveno ozadje njihovih, včasih še kako burnih in neustreznih, vedenj? Kaj nam želijo z njimi sporočiti? Kaj lahko storimo, da se na njihova vedenja odzovemo učinkovito in empatično? Katere čustvene kompetence zmorejo otroci usvojiti v določenih starostnih obdobjih in kako jim lahko pri tem pomagamo, če jih še niso?

Trajanje in vsebina:
• Celodnevno izobraževanje (6-8 pedagoških ur) ali sklop predavanj po 90 minut (2 pedagoški uri)
• »Čustveni« možgani
• Čustva in čustveni razvoj otrok
• Vpliv družinske dinamike in okolja na otrokov čustveni razvoj
• Ravnanja ob »motečih« vedenjih
• Igralni in razvojni pristopi, ki jih lahko uporabite v odnosu z otrokom – doma, v vrtcu ali šoli
• Q&A

“Enkraten seminar, sproščujoče vzdušje z zelo zanimivo vsebino. Zelo uporabna snov, tako za vzgojitelje kot tudi za starše.”

Vzgojiteljica Katarina, udeleženka seminarja o čustvenem razvoju otrok

PREBERI VEČ

Izobraževanje » THE GREENSPAN FLOORTIME APPROACH® – CELOSTNA PODPORA OTROKOVEMU RAZVOJU «

Kako čustvujejo naši otroci in mladostniki? Ali znamo prepoznati čustveno ozadje njihovih, včasih še kako burnih in neustreznih, vedenj? Kaj nam želijo z njimi sporočiti? Kaj lahko storimo, da se na njihova vedenja odzovemo učinkovito in empatično? Katere čustvene kompetence zmorejo otroci usvojiti v določenih starostnih obdobjih in kako jim lahko pri tem pomagamo, če jih še niso?

Trajanje in vsebina:
• Celodnevno izobraževanje (6-8 pedagoških ur) ali sklop predavanj po 90 minut (2 pedagoški uri)
• »Čustveni« možgani
• Čustva in čustveni razvoj otrok
• Vpliv družinske dinamike in okolja na otrokov čustveni razvoj
• Ravnanja ob »motečih« vedenjih
• Igralni in razvojni pristopi, ki jih lahko uporabite v odnosu z otrokom – doma, v vrtcu ali šoli
• Q&A

“Enkraten seminar, sproščujoče vzdušje z zelo zanimivo vsebino. Zelo uporabna snov, tako za vzgojitelje kot tudi za starše.”

Katarina, udeleženka seminarja o čustvenem razvoju otrok

PREBERI VEČ

Predavanje » EMPATIČNO POSTAVLJANJE MEJA «

Na predavanju bomo najprej skupaj odkrili, kateri vzgoji stil kot starši v odnosu z otrokom največkrat uporabljate. Nato se bomo posvetili konkretnim primerom t.i. neželenega vedenja pri otrocih in spoznavali, s katerimi ustreznimi ali neustreznimi načini se nanje odzivamo. V roke bomo vzeli pripomoček, ki mu pravim kar čarobna palčka, saj nam pomaga pri prepoznavanju lastnih in tudi otrokovih čustev. Z njo boste postali opremljeni za konfliktne ali stresne situacije v družini, saj boste imeli rešitev vedno pri roki.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Vzgojni stili in postavljanje meja
• Odzivanje na neželena vedenja
Čarobna palčka (primeri)
• Q&A

Predavanje » EMPATIČNO POSTAVLJANJE MEJA «

Na predavanju bomo najprej skupaj odkrili, kateri vzgoji stil kot starši v odnosu z otrokom največkrat uporabljate. Nato se bomo posvetili konkretnim primerom t.i. neželenega vedenja pri otrocih in spoznavali, s katerimi ustreznimi ali neustreznimi načini se nanje odzivamo. V roke bomo vzeli pripomoček, ki mu pravim kar čarobna palčka, saj nam pomaga pri prepoznavanju lastnih in tudi otrokovih čustev. Z njo boste postali opremljeni za konfliktne ali stresne situacije v družini, saj boste imeli rešitev vedno pri roki.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Vzgojni stili in postavljanje meja
• Odzivanje na neželena vedenja
Čarobna palčka (primeri)
• Q&A

Predavanje » TRMA IN IZBRUHI JEZE – STRATEGIJE ZA POMOČ OTROKU IN STARŠU «

Cepetanje z nogami, kričanje, nenadne frustracije, izbruhi, nepojasnjeni izpadi, metanje po tleh. Vam je vse to kaj poznano? Pojav, ki mu pravimo trma, se pojavi prav v vsaki družini, le da nekje v milejši, drugod pa v burnejši obliki. Več kot 84 % predšolskih otrok doživi izpad trme vsaj 1x/mesec, zato pri trmi govorimo o čisto običajnem razvojnem pojavu. Ampak, zakaj je potem soočanje z otrokovo trmo tako zelo naporno? Zakaj jo odrasli težko razumemo in obvladujemo ter smo do otroka, ko jo doživlja, težko sočutni? Vse to bomo raziskovali na predavanju in se s pomočjo hobotnice in njenih lovk opremili z osmimi konkretnimi rešitvami za odzivanje na otrokovo izražanje trme.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Mejniki v čustvenem razvoju predšolskih otrok
• Kaj je trma? In kaj je močna volja?
• Pomoč hobotnice – 8 načinov obvladovanja trme
• Q&A

Predavanje » GRADNJA ČUSTVENE INTELIGENCE OTROK «

Ali veste, da večino našega delovanja poganjajo naša čustva? Katere čustvene kompetence lahko usvojijo vaši otroci, pa naj bodo še malčki ali pa šolarji in že najstniki? Kako jim lahko pomagamo, če teh kompetenc pri njih še ne prepoznate? In, kako jih opremiti, da bodo znali izraziti in regulirati čustva, ki se jih skozi razvoj in odnose doživljajo? Na predavanju boste prejeli odgovore na vsa ta vprašanja in seveda še na katero vaše.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Kaj pomeni biti čustveno inteligentna oseba?
• Čustvene kompetence predšolskega otroka, šolarja in mladostnika
• Moč empatije v družbi, polni medvrstniškega nasilja
• Kako lahko podprem svojega otroka pri izražanju čustev?
• Q&A

Predavanje » GRADNJA ČUSTVENE INTELIGENCE OTROK «

Ali veste, da večino našega delovanja poganjajo naša čustva? Katere čustvene kompetence lahko usvojijo vaši otroci, pa naj bodo še malčki ali pa šolarji in že najstniki? Kako jim lahko pomagamo, če teh kompetenc pri njih še ne prepoznate? In, kako jih opremiti, da bodo znali izraziti in regulirati čustva, ki se jih skozi razvoj in odnose doživljajo? Na predavanju boste prejeli odgovore na vsa ta vprašanja in seveda še na katero vaše.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Kaj pomeni biti čustveno inteligentna oseba?
• Čustvene kompetence predšolskega otroka, šolarja in mladostnika
• Moč empatije v družbi, polni medvrstniškega nasilja
• Kako lahko podprem svojega otroka pri izražanju čustev?
• Q&A

Predavanje » KOMUNIKACIJA S STARŠI «

Starši si za svoje otroke želijo le najboljše. Razumevanje tega, kaj je za otroka res primerno, potrebno in učinkovito pa je med starši, vzgojitelji, učitelji, terapevti in drugimi strokovnjaki, ki nudijo psihosocialno pomoč, pogosto precej različno. Kaj lahko storimo, da bo odnos med staršem in pedagoškim delavcem ali drugim strokovnjakom enakovreden? Da se bosta obe strani slišali in upoštevali? Na predavanju boste spoznali primere učinkovitega in neučinkovitega komuniciranja s starši, kako organiziramo prvo srečanje in v tem novem odnosu gradimo zaupanje. Pridobljena znanja vam lahko pomagajo, da se izognete visokonfliktnim primerom in obrambno-napadalnemu vedenju. Namesto tega pa zgradite odnos s staršem, ki bo konsistenten in avtentičen, obe strani v njem pa proaktivni.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Učinkovita in neučinkovita komunikacija s starši
• Gradnja zaupanja v 5 korakih
• Visokokonfliktni primeri
• Evalvacija našega načina komuniciranja
• Ko otrok spregovori …

• Sodelovanje z multidisciplinarnim timom
• Q&A

Predavanje » KOMUNIKACIJA S STARŠI «

Starši si za svoje otroke želijo le najboljše. Razumevanje tega, kaj je za otroka res primerno, potrebno in učinkovito pa je med starši, vzgojitelji, učitelji, terapevti in drugimi strokovnjaki, ki nudijo psihosocialno pomoč, pogosto precej različno. Kaj lahko storimo, da bo odnos med staršem in pedagoškim delavcem ali drugim strokovnjakom enakovreden? Da se bosta obe strani slišali in upoštevali? Na predavanju boste spoznali primere učinkovitega in neučinkovitega komuniciranja s starši, kako organiziramo prvo srečanje in v tem novem odnosu gradimo zaupanje. Pridobljena znanja vam lahko pomagajo, da se izognete visokonfliktnim primerom in obrambno-napadalnemu vedenju. Namesto tega pa zgradite odnos s staršem, ki bo konsistenten in avtentičen, obe strani v njem pa proaktivni.

Trajanje in vsebina:
• 90 minut (2 pedagoški uri)
• Učinkovita in neučinkovita komunikacija s starši
• Gradnja zaupanja v 5 korakih
• Visokokonfliktni primeri
• Evalvacija našega načina komuniciranja
• Ko otrok spregovori …
• Sodelovanje z multidisciplinarnim timom
• Q&A

PREDAVANJA ZA STARŠE, VRTCE IN ŠOLE
Predava Eva Koprivšek, mag. zakonskih in družinskih študij, FLOORTIME terapevtka za otroke in mladostnike, FLOORTIME coachinja za starše in strokovne delavce
  • za ponudbo nas kontaktirajte
kontakt